פה בשביל החברות הטכנולוגיות בישראל: הכירו את רשות החדשנות

רשות החדשנות

על פניו, החברות הטכנולוגיות בישראל ממש לא צריכות סיוע, הם ביצועים מאוד מרשימים, כמות גדולה של עובדים ומחזור הכנסות גבוה. אך דווקא ההפך הוא הנכון על מנת להמשיך לעודד צמיחה וחדשנות בארץ, נדרשת התערבות של אנשי מקצוע בעלי מוטיבציה אשר ישמרו את הלהבה של חברות הטכנולוגיה בוערת ועוצמתית. כל אלו, ועוד, נמצאות בין המטרות של רשות החדשנות. עוד לא שמעתם על רשות החדשנות? זה בדיוק הזמן להיכרות.=

הכירו את רשות החדשנות

רשות החדשנות היא רשות סטטוטורית עצמאית אשר שמה לה למטרה לקדם את החדשנות במדינת ישראל על מנת לתרום ולשמור על צמיחה ושגשוג טכנולוגי וכן כלכלי. כול זאת, תוך תמיכה בחברות חדשות ומבוססות, תמיכה וקידום של פתיחת השוק והתעשיות למסחר ושיתופי פעולה בינלאומיים וכן, סיוע ומימון חברות אשר מגלות יוזמה וחדשנות בעשייה שלהן.

סיוע לחברות טכנולוגיות

ראשית נספר כי רשות החדשנות מציעה תמיכה לעסקים בזירת הזנק וגם בזירת הצמיחה. המטרה שלה, בין היתר, לסייע לחברות טכנולוגיות להתפתח ולצמוח על מנת לקדם את התעשייה והצמיחה של מדינת ישראל כולה. מתוך אמונה כי לחברות ההייטק והטכנולוגיה יכולת רבה להתחדש ולצמוח, ומתוך הבנה כי הן לא בהכרח יצליחו לעשות ולהגשים זאת לבד, היא מציעה כול מיני סוגים ודרכי סיוע כדי להגיע למטרות משותפות כאמור.

מתן מענקים

אפיק סיוע לחברות אשר מבצעות פרויקטים של מחקר ופיתוח החל מיזמים צעירים בתחילת דרכם ועד לחברות תעשייתיות גדולות ומבוססות. דרך כול מיני מסלולי מימון וסיוע כלכלי אשר יתאימו לצורך של החברה כתלות בפרויקט שהיא מקדמת ומפעילה וכן מימון אשר מותאם לאמונה ביכולת של החברה לממש את יעדיה ולצורך שלה בסיוע.

השקעה בהון אנושי

רשות החדשנות מכירה ומבינה את הצורך של חברות טכנולוגיה וחברות הייטק באופן כללי בהון אנושי איכותי. מדובר במשאב יקר ערך מאוד ועל כן, נדרש לטפח אותו ולקדם אותו כך שלא יהיה מחסור בכוח אדם בחברות הללו, בדגש על כוח אדם מיומן ומקצועי. הגשמת יעדים אלו דרך הכשרות מקצועיות ויצירת תשתית כוללת לשמירה וטיפוח של עובדים קיימים לצורך קידום החברות וסיוע בפיתוח ובצמיחה.

קידום ישראל מבחינה טכנולוגית בעולם כולו

יעד נוסף של רשות החדשנות הוא בזירה הבינלאומית. המטרה לקדם את ישראל להיות מובילה בטכנולוגיות, בדגש על טכנולוגיות עתידות אשר מסתמן כי ישלטו בעולם ויהיו מרכזיות מאוד. המטרה לסייע ולקדם חברות לפתח טכנולוגיות שעוד לא מבוקשות מספיק בשוק, אך ברור כי העולם המתחדש בדרך לשימוש מרבי ומשמעותי בהן ועל כן, דווקא מומלץ להשקיע דווקא בפרויקטים בתחום הללו אשר יהיו מאוד מבוקשים בעתיד.

פה בשביל החברות הטכנולוגיות

על מנת להגשים את כול יעדיה ומטרותיה, רשות החדשנות מתחזקת מערך תמיכה שלם לחברות גדולות וקטנות כאחד. חברות אשר בעלות פוטנציאל לחדשנות וליזמות. כול זאת היא עושה דרך כול מיני מסלולי סיוע ומימון בחשיבה על העתיד ועל ישראל כמעצמה של חדשנות וטכנולוגיה אשר תהווה השראה לעולם כולו.

 

מנכלים של חברה טכנולוגית? יזמים צעירים בסטארט אפ מבטיח? הגיע הזמן לקחת יוזמה וליצור קשר עם רשות החדשנות על מנת לקבל את הסיוע שבדיוק חסר לכם על מנת לממן פרויקט חדשני ועתידני, לקבל סיוע בהשלמת המחסור בכוח אדם ואפילו עצות וטיפים כדי להתקדם ולהתמודד עם משברים וסימני שאלה במהלך ניהול החברה או הקמתה. רשות החדשנות כאן בשביל להישאר ולסייע לחברות טכנולוגיות.

סגירת תפריט
נגישות