בעלי עסק: המדפסות שלכם צריכות את הטונרים של "XL דיו"

אם גם אתם מנהלים עסק בישראל, אתם כמובן יודעים עד כמה ההוצאות הנלוות הן גבוהות וזה בהחלט משהו שגם יכול לפגוע ברווחיות של העסק. בדיוק בגלל זה, בכל הוצאה שהיא במשרד חשוב להשקיע ולחפש את השיטות הטובות ביותר לחיסכון, ובהחלט ניתן למצוא כאלו אם מחפשים בסבלנות. אחת ההוצאות הקבועות שנראות כמובן מאליו היא ההוצאה על הדפסות במשרד, כאשר רכישת הטונרים והדיו מהווה את חלק הארי שלה. אם גם אתם משתמשים הרבה במדפסות במסדרת העבודה של העסק שלכם, אנחנו רוצים להכיר לכם את המקום החדש לרכוש ממנו טונרים ובכלל להיעזר בשירותי ההדפסה שלו, אם אתם רוצים לחסוך אלפי שקלים מדי שנה כמובן. אם זה נשמע לכם טוב מדי בשביל להיות אמיתי, אנחנו רוצים להסביר איך עובד.

שוברים את המונופול של חברות המדפסות

יצא לכם לחשוב פעם למה בעוד אפשר למצוא בקלות מדפסות איכותיות במחירים זולים יחסית, המחירים של טונרים הם גבוהים ומופרזים למדי ולא ממש משתנים עם השנים? ובכן, הסיבה לכך היא פשוטה ומדובר למעשה במודל העסקי של חברות המדפסות ששמחות למכור לכם מדפסת איכותית בזול, אבל ברגע שנגמר הדיו, תהיו חייבים לרכוש מהם טונרים במחיר מופרז פעם אחר פעם, כך אתם נעשים לקוחות שבויים המוחזקים כבני ערובה בידיהם של יצרני המדפסות. בדיוק בגלל זה קיימת אפשרות הוגנת ועדיפה הרבה יותר, והיא רכישה טונרים תואמים (ממש כמו שקונים קפסולות של מותגים אחרים למכשירי הקפה של נספרסו). דיו XL היא חברה שמציעה את השירות אונליין ויכולה לספק לכם באופן קבוע דיו איכותי תואם למדפסת שלכם שלא נופל באיכותו מזה של החברה שייצרה את המדפסת.

שימו לב – יצרניות המדפסות ינסו להפציר בכם שלא להשתמש בטונרים שלא שייכים לה ואפילו עשויות לאיים עם שהדבר עלול לפגוע במדפסת, אבל צריך לדעת מהרגע הראשון שאין שחר לדברים ושאין שום סיבה לחשוש מהעניין הזה.

הכל עם משלוח מהיר ושירות מצוין

אז אפשר לסמן וי על החיסכון כי מעכשיו נהנים עם טונרים במחירים נמוכים והוגנים הרבה יותר. אבל איך אפשר לקבל את המוצרים אלינו? ובכן, דיו XL שמחים להציע שילוחים מהירים לכל חלקי הארץ במחירים נוחים ומשתלמים. כך למשל יש משלוח חינם עם שליח עד לעסק בהזמנה מעל 300 שקלים וזה משהו שהוא בהחלט נפוץ אצל עסקים שצריכים יחסית הרבה מוצרים. בכל מקרה ניתן להזמין משלוח אקספרס עד לעסק בעלות של עשרים ותשעה שקלים בלבד (עד שלושה ימי עסקים בלבד) ומשלוח רגיל עד הבית או העסק ועד חמישה ימי עסקים בעשרים ושניים שקלים בלבד. כמו כן ניתן להזמין כל משלוח לנקודת איסוף קרובה בעלות של כמה שקלים בודדים בלבד. שווה ונוח.

אביזרים נוספים

באתר דיו XL אתם יכולים למצוא אביזרים נוספים למשרד או לבית כמו מטענים או כרטיסי זיכרון, וזה מצוין אם נתקעתם ואתם צריכים דברים כאלו במשלוח מהיר.

החיסכון המושלם

כשאתם סוכמים כל רכישה שלכם של טונרים ומוצרי הדפסה, אתם יכולים לראות בקלות שהרכישה מדיו XL יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים מדי שנה. עבור עסקים, שצריכים למצוא כל הזמן את הדרכים להגדיל את ההכנסות ובמקביל לצמצם את ההוצאות, מדובר בלי שום ספק בבשורה של ממש ואפשרות להתחיל לחסוך באפיק הזה.

זכרו שתמיד אפשר לנסות דברים אחרים ואין התחייבות לכלום ותתחילו לחסוך כבר מההזמנה הבאה שלכם עם המוצרים והשירות של דיו XL.

סגירת תפריט
נגישות