מדוע כל עסק חייב להשקיע בנוכחות דיגיטלית?

נוכחות דיגיטלית בדמות אתר אינטרנט היא הכרחית בעידן הנוכחי, ובייחוד לאור נגיף הקורונה. מהן הסיבות העיקריות להשקעה בנוכחות דיגיטלית? להלן הפרטים.

קידום ובניית אתר: חיוני בעידן הנוכחי לצורך יצירת נוכחות דיגיטלית בולטת (ומוצלחת)

נגיף הקורונה הוביל לסגירה של אלפי בתי עסק ביום אחד בהיר. למעשה, עסקים רבים מצאו את עצמם חסרי אונים לאור אי היכולת של הלקוח להגיע לחנות, וכתוצאה מכך נגרם נזק כספי אשר עוד מוקדם להעריך את היקפו. אולם, ישנם עסקים אשר השכילו עוד לפני עידן הקורונה להקים ולקדם את האתר, ולכן הצליחו לצלוח את המשבר הכלכלי בצורה טובה יותר. בזמן הסגר במדינת ישראל נרשם זינוק של עשרות אחוזים בהזדמנות דרך האינטרנט, וע"פ הערכות המספרים רק ילכו ויעלו. ריגו היא חברה לקידום אתרים אשר מתמחה בהקמה ובקידום אתרים. ע"פ נציגי החברה, יצירת נוכחות דיגיטלית היא חיונית בעבור כל בית עסק, לא רק בעידן הקורונה אלא מתוך הבנה כי הרגלי הצרכן השתנו, ועל כן כל עסק חייב להשקיע בנוכחות דיגיטלית בולטת ונכונה אשר מותאמת בדיוק לצרכיו.

מדוע כל עסק חייב להשקיע- בנוכחות דיגיטלית

מהן הסיבות להשקעה בנוכחות דיגיטלית?

כאמור, מעבר לעבודה כי נגיף הקורונה הוביל למודעות הולכת וגוברת מצד הציבור לנוכחות של הזמנה באינטרנט, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי בעשור האחרון השוק העסקי הופך מלוקאלי לגלובלי. למעשה, יותר ויותר בתי עסק מבינים כי באמצעות נוכחות דיגיטלית אפשר להגיע לשווקים אשר בעבר היו חסומים, כל זאת בלחיצת כפתור. עסק קטן אשר ממוקם בתל אביב לדוגמא יכול לספק סחורה לחו"ל, ובכך להגדיל את קהל הלקוחות. בנוסף, התחרות העזה בין עסקים מובילה בלא מעט מקרים להוצאה כספית אדירה בעבור המדיה המסורתית. פרסום ברדיו, טלוויזיה או בעיתון כבר אינם משפיעים על הצרכן אשר מקבל את המידע דרך האינטרנט, ולכן נוכחות דיגיטלית בולטת יכולה לתרום באופן משמעותי ליצירת בידול מהמתחרים וכתוצאה מכך גם שיפור משמעותי הן בהיקף החשיפה ללקוחות פוטנציאלים וקיימים והן לצורך הגדלת הכנסות.

נוכחות דיגיטלית: לא רק לבעלי עסקים גדולים

בעלי עסקים קטנים ובינונים לרוב חוששים מההשקעה הנדרשת בתחום של בנייה וקידום אתרים, וזאת מתוך מחשבה כי מדובר בתהליך אשר מתאים אך ורק לעסקים גדולים. מדובר בטעות, וזאת בשל הפוטנציאל הגלום בתהליך: באמצעות חברה מקצועית ומובילה אשר מתמחה בתחום ניתן למנף את העסק הקיים ולשדרג אותו באופן משמעותי, כחלק מהקדמה הטכנולוגית. עסקים אשר אין להם נוכחות דיגיטלית יכולים לסבול גם מבעית תדמית אל מול הלקוחות אשר דורשים לקבל את השירות/מוצר דרך הפלטפורמה האינטרנטית. משום כך, נוכחות דיגיטלית מאפשרת לכם כבעלי העסק להתקדם לעידן חדש בהשקעה כספית אשר מותאמת בדיוק לצרכים האסטרטגיים שלכם כבעלי העסק, כל זאת באמצעות פעולות מתקדמות.

סגירת תפריט
נגישות