להכיר שירים חדשים: כך תרחיבו את הפלייליסט הקבוע

להכיר שירים חדשים: כך תרחיבו את הפלייליסט הקבוע

עם כניסת האינטרנט ושצף המידע הבלתי פוסק לחיינו, נראה כי יותר ויותר אנשים הצליחו להתקבע על טעם מוזיקלי ברור. מצד אחד יש כאלה נוסטלגיים יותר המאזינים בעיקר למוזיקה מהעשורים הקודמים ולא ממש מצליחים להפתח לסגנונות חדשים, בעיקר מודרניים ועכשוויים. מצד שני, בני הדורות החדשים דווקא מקובעים על מוזיקה חדשה, בעיקר פופ ותכנים עכשווים וחשופים הרבה פחות למוזיקה קלאסית ונוסטלגית יותר. נדמה אם כך, שדווקא ריבוי האפשרויות הוא זה שמגביל אותנו ולא מאפשר לנו להרחיב את היריעה ככל שמדובר במוזיקה חדשה וסגנונות שונים. אם גם אתם מחפשים איך להיפתח לדברים חדשים, הנה כמה דרכים מקוריות לרענן את הרפטואר המוזיקלי שלכם ולהרחיב את הפלייליסט הקבוע עם מוזיקה חדשה ומצוינת.

רדיו אונליין

נדמה כי תחנות הרדיו הקלאסיות מציגות פחות או יותר טעם קבוע ולא מאפשרות להרחיב את הידיעות המוזיקליות. לעומת זאת, האזנה לרדיו אונליין מאפשרת חשיפה רחבה למגוון סגנונות מוזיקליים במיוחד כי היא לא מחויבת לתכתיבים של דעת קהל פופולרית ולא מונעת משיקולים כלכליים גרידא. הדבר הטוב ביותר הוא שיש כל כך הרבה תחנות ולכן כל אחד יכול למצוא את התחנות שמתאימות לו עם תוכניות שונות וסגנונות מוזיקליים על סקאלה רחבה מאד. מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר להכיר מוזיקה חדשה.

להכיר שירים חדשים- כך תרחיבו את הפלייליסט הקבוע

ספוטיפיי

ללא ספק מדובר באפליקציה ששינתה מקצה לקצה את עולם ההאזנה לתכנים מוזיקליים. משתמשי הפרימיום משלמים מנוי חודשים בעלות נמוכה מאד ויכולים למעשה להגיע לאיזה תכנים מוזיקליים שהם רוצים באופן חופשי. החלק המעניין הוא בלי ספק הלמידה של התוכנה, שעם הזמן מכירה לעומק את הטעם של כל משתמש וכך היא יכולה להציע לו פלייליסטים חדשים עם שירים וסגנונות מוזיקליים דומים להעדפות שלו ובעיקר עם כאלה חדשים הקרובים להעדפות הרגילות ובהחלט עשויים לעניין ולאתגר את הטעם המוזיקלי. יש אפילו טריקים מעניינים לשיפור השימוש באפליקציה למכורים במיוחד.

יוטיוב

כולנו מכירים את האתר הכל כך פופולרי הזה שבמקור מטרתו הייתה לפרסם סרטונים. עם השנים הוא הפך לאחד המקורות העיקריים של רבים ברחבי העולם לצריכת מוזיקה. יוטיוב מציעה היום חשבון פרימיום ללא פרסומות כלל ועם אפשרות להמשיך בהאזנה מהטלפון גם כאשר סוגרים את האפליקציה. עם זאת גם בלי חשבון הפרימיום, האלגוריתם של יוטיוב לומד את המשתמש עם הזמן ויודע לכוון אותו לסגנונות מוזיקליים חדשים שעשויים להתאים לו.

גוגל מיוזיק ואפל מיוזיק

בדומה לשירותים של ספוטיפיי ויוטיוב, גם גוגל ואפל מציעות אפליקציות מוזיקה נהדרות שמאפשרות להרחיב את הטעם המוזיקלי. ההבדלים הם מינוריים ויש פה העדפה בעיקר מבחינת חווית משתמש.

כשמדברים על מוזיקה, אין ספק שהטכנולוגיה והקדמה משחקות משחק חשוב ומי שרוצה לרענן את הפלייליסט ולהכיר סגנונות חדשים, בהחלט יוכל לעשות זאת עם שימוש מושכל באפליקציות שונות. שתהיה האזנה נעימה לכולם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
נגישות