רכישת מוצרי היגיינה וטואליטיקה עוברת לאונליין – וזה ישתלם לצרכנים

בשנים האחרונות, בהחלט ניתן לומר כי כל מה שנוגע לקניות אונליין נמצא במגמת עליה בארץ ובעולם, ובעוד שתחומים אחרים שגשגו באונליין בשנים האחרונות – ענף הפארם שגשג דווקא בכל מה שנוגע לרכישות פיזיות. עם זאת, נדמה שהשינוי כבר כאן, ורכישת מוצרי פארם הופכת לפופולארית גם באינטרנט. מדוע רכישה מקוונת של מוצרי פארם משתלמת לצרכנים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

חנויות הפארם עוברות לאונליין: והצרכנים מרוויחים!

נדמה היה שלא יהיו תחליפים לחנויות הפארם הגדולות והמוכרות, אבל עם השנים החלו לצוץ חנויות פארם חדשות, וחלקן אף מציעות מחירים זולים יותר לצרכנים. שחקנים חדשים שנכנסו לזירת האונליין כמו Dynstore וכו', בהחלט מהווים תחרות לא פשוטה לרשתות הפארם הגדולות, ולו בשל ההיצע המגוון והמחירים. האם הצרכנים מודעים לפער המחירים שקיים בין רכישה באונליין לבין רכישה בחנויות הפיזיות? כנראה שלא, ובהחלט כדאי שיכירו, כי זה עשוי לחסוך להם לא מעט כסף.

הרגלי הצריכה של הצרכנים הישראליים השתנו בשנה האחרונה, זאת בשל התפרצות הקורונה בישראל. למרות שחנויות הפארם הפיזיות היו פתוחות גם במהלך הסגר (משום שנחשבו לחיוניות), עדיין רבים העדיפו לרכוש את מוצרי הפארם אונליין – וגילו, שזה עשוי להיות משתלם יותר.

תחרותיות והיצע מגוון לצרכנים

נכון, כניסתן של חנויות הפארם לתחום הרכישה המקוונת בישראל היה מאוחר ביחס לענפי צרכנות אחרים, ועם זאת, נדמה שהענף מצוי כיום במגמת עליה, ומחזורי המכירות של הענף בתחום הקוסמטיקה והביוטי מגיעים לכמיליארד שקלים. יתרה מזאת, כיום יש היצע רחב יותר של חנויות פארם מקוונות, זאת לצד שחקניות גדולות ומוכרות, וגם רשתות קטנות ופחות מוכרות. המסקנה? לצרכנים יש כמה אפשרויות, והשוואת המחירים הופכת לפשוטה ביותר, ובייחוד כשמדובר במרחק של כמה קליקים בודדים.

ישראל במגמת עליה

כיום, ישראל לא נמצאת במיקום גבוה בטבלה, בכל הנוגע לרכישת מוצרי פארם אונליין (ביחס למדינות אחרות), אבל לפי איך שזה נראה כרגע – זה עוד עשוי להשתנות. אתרים שיציעו מדיניות החזרות יהיו פונקציונליים יותר בעיקר עבור לקוחות שמזמינים מוצרים חדשים (ולו בשל האפשרות להתנסות), וכמובן גם אתרים שיציעו מערך משלוחים יעיל, לרבות משלוחים שמגיעים עד לפתח הבית.

האפשרות לבצע השוואת מחירים בקלות, ולמצוא את מוצרי הפארם הזולים ביותר – בהחלט מהווה יתרון עבור הצרכנים, ויכול מאוד להיות שבעלי החנויות יעדיפו שתבצעו הזמנה אונליין מאשר שתגיעו לחנויות הפיזיות, ועל כן, בלא מעט מקרים תוכלו לראות שישנם מבצעים שתקפים להזמנות באתר בלבד (ואינם תקפים לחנויות הפיזיות).

אם נסכם את הנאמר מעלה, נציין כי ענף הפארם נמצא במגמת עלייה בכל הנוגע לרכישות מקוונות. ולמעשה, כיום תוכלו לבצע רכישה מושכלת אונליין גם באתרים ישראליים וגם באתרים שאינם ישראליים, משום שלא מעט אתרים בחו"ל החלו גם הם לשווק מוצרי פארם שונים לישראל – והצרכנים? בהחלט חוגגים, ולא בכדי.

סגירת תפריט
נגישות