ניהול לקוחות בעסק: עם Holistic CRM עובדים בראש שקט

ניהול לקוחות בעסק: עם Holistic CRM עובדים בראש שקט

עסקים רבים מנהלים את ענייניהם השונים, באופן שרחוק מלהיות אופטימאלי. לעתים משתמשים בכלים טכנולוגיים מיושנים. לעתים ישנו אוסף לא אינטגרטיבי של כלים מאולתרים, שכל אחד מהם מספק פתרון חלקי. לעתים יש תהליכי עבודה טעוני שיפור והבנה לקויה של תמונת המצב האמיתית והעדכנית. אחד התחומים שבהם גישה כזו פוגעת בעסקים במיוחד, הוא בכל נושא ניהול הלקוחות.

CRM – למיצוי הפוטנציאל

Customer Relationship Management הוא סוג תוכנה וותיק בעסקים וחשוב ביותר. זאת, מאחר שהוא מאפשר למצות את ההשקעה באחד הנכסים המרכזיים עבורם, אם לא העיקרי בעסקים: הלקוח. הלקוח הוא בסופו של דבר המקור לרווחים. למרות זאת, עסקים רבים לא מצטיינים בהבנה מלאה של הלקוחות, שיקולי הרכש שלהם או הימנעות מרכש וביכולת לפנות ללקוח, במקום ובזמן המתאימים ביותר. באמצעות תוכנה לניהול לקוחות, ניתן להפיק את המרב מהמידע על הלקוח ומהאינטראקציה איתו לסוגיה השונים. מערכת כזו, מספקת בקרה ושליטה על כל ההיבטים הרבים של הפעילות מול הלקוח, באופן שמביא לבסוף למיצוי פוטנציאל הרווח מאותו לקוח.

CRM מאפשר קבלת תמונת מצב עדכנית, מדויקת ואחידה על האינטראקציה עם הלקוחות. זאת, ללא כפילויות בין מערכות שונות, נתונים שחלקם בקבצים של תוכנת אקסל ושאר אלתורים מסוג זה. הכול זמין עבור מקבלי ההחלטות בעסק, בכדי להבין טוב יותר את המצב באמצעות דו"חות שונים. תודות לכך, הם יוכלו לקבל החלטות איכותיות באמת ולא להסתמך רק על "תחושת בטן" או הערכות גסות. עוד כמה תועלות של שימוש במערכת CRM, הן:

צמצום נטישת לקוחות

זיהוי אינדיקציות לנטישת לקוחות ותמיכה בפעילויות מתקדמות בכדי לצמצם תופעה זו. כדאי לזכור בהקשר זה את התובנה הידועה, לפיה קל יותר לשמר לקוח קיים, מאשר להשיג לקוח חדש.

מיצוי הרווחים מלקוח קיים

ככל שמבינים את הלקוח טוב יותר ונמצאים יותר עם האצבע על הדופק מבחינת המתרחש בעסק, כך קל יותר למצות את פוטנציאל הרווח מכל לקוח. זה יכול להיות באמצעות טכניקה כמו אפסייל או גישה אחרת. בכל מקרה – CRM מסייע להבין את הדברים לעומק ולפעול באופן מתוחכם ומהיר.

ניהול לידים

ניהול לידים בצורה היעילה והחכמה ביותר.

ייעול תהליכים

ייעול התהליכים השגרתיים וגוזלי הזמן, דוגמת טיפול במסמכים מסוגים שונים. כך מתקבל ייעול רוחבי בעסק ונהנים מחסכון במשאבים.

ניהול לקוחות בעסק: עם Holistic CRM עובדים בראש שקט

Holistic CRM

חברת Holistic CRM מספקת גם שירותי יעוץ לפרויקטי ניהול קשרי לקוחות. לחברה צוות יועצים מקשת רחבה של תחומים רלוונטיים, עם ניסיון בסקטורים עסקיים שונים. הצוות כולל מומחי CRM, שיווק דיגיטלי, שיווק בדוא"ל, עיצוב אתרים ואופטימיזציה של אתרים עבור מנועי חיפוש, SEO (Search Engine Optimization) ו-SEM (Search Engine Marketing) ומעצבי אינטרנט. שירותים נוספים, כוללים ניתוח ושיפור התנהלות העסק בהקשר ניהול קשרי לקוחות. זאת, כולל ניתוח התנהגות הלקוחות של העסק, הגדרת לקוחות היעד שמתאימים לו, שיפור תהליכי מכירה, הכשרת אנשי מכירות וכן ניתוח והצעת פתרונות, עבור אתגרים ספציפיים. Holistic CRM היא גם שותפה בכירה של Zoho העולמית, חברה בינלאומית בולטת אשר מתמחה ב-CRM (Zoho CRM). Holistic CRM מספקת בנושא זה ייעוץ, יישום והדרכה לעסקים וכן תמיכה וליווי לאחר עליה לאוויר. כמו כן, היא מסייעת לקדם מכירות בהתבסס על social CRM.

לסיכום

כיום, כדאי לכל עסק רציני להיעזר במערכת CRM איכותית. למי שעומדים בפני בחירת מערכת כזו מומלץ להכיר את Holistic CRM. מאחר שמדובר בשרות ענן, תמצאו שגם קל יחסית לנסות אותה.

סגירת תפריט
נגישות