נופשים בעיר הבירה: 5 המלונות הכי מומלצים בבנגקוק

עיר הבירה של תאילנד הלוא היא בנגקוק היא יעד מושלם בעבור טיול זוגות כמו גם משפחות.  למעשה, מדובר בעיר תוססת וגדולה המציעה מגוון גדול של אטרקציות, קולינריה משובחת, מסאג'ים מסביב לשעון וכן לא מעט שופינג שיוביל ליצירה של טיול מושלם  ובלתי נשכח. אם אתם בדיוק מתכננים את הטיסה הקרובה שלכם לבנגקוק, אתם בוודאי יודעים כי חלק בלתי נפרד מיצירה של טיול מושלם חייב לכלול גם מלון איכותי. בשביל לסייע לכם לבחור את המלון הטוב ביותר, בחרנו להציג את חמשת המלונות המומלצים ביותר. מוכנים? הכינו את כרטיסי הטיסה, אנחנו יוצאים לדרך!

מונטיין בנגקוק

אם עד לפני מספר שנים מעט מאוד מלונות חדשים נפתחו בעיר, כיום התמונה שונה לחלוטין. יש המון מלונות בבנגקוק שמעניקים חווית אירוח מושלמת, אולם מלון שזוכה לביקוש אדיר וכן להמלצות מצוינות הוא מלון מונטיין. מדובר במלון ברמה של חמישה כוכבים הממוקם בלב העיר ומציע חווית אירוח מהנה במיוחד הן בעבור מבוגרים והן בעבור ילדים. הסיבה לכך נובעת מתוך עיצוב תאילנדי מסורתי המשלב גם אלמנטים מודרניים, חדרים גדולים ומרווחים וכן מיקום מנצח שמאפשר לכם ללכת ברגל למקומות הבילוי, תרבות וקניונים, במרחק הליכה קצר.

ליט בנגקוק

ליט בנגקוק הוא מלון וותיק הממוקם בסמוך לכיכר סיאם השוקקת. המלון מדורג ברמה של ארבעה וחצי כוכבים ומציע אווירה ייחודית שנועדה להוביל ליצירה של חופשה מושלמת ומהנה בעבור תיירים שרוצים לשהות במרכז אבל גם לקבל חווית בוטיק בהתאמה אישית. מעבר לחדרים המפנקים והגדולים, במלון גם אגף רסידנס שבו תוכלו להירגע, לקרוא ספרים באנגלית ולהקיף אל עבר הנוף עוצר הנשימה של העיר השוקקת.

 

 

ריבה סוריה

ריבה סוריה הוא מלון שזוכה מזה שנים לביקוש אדיר מצד תיירים, הן בשל המיקום המצוין שלו בקרבה לאטרקציות רבות בעיר והן בשל הקרבה לרחוב הקוואסאן השוקק, כמו גם בית חב"ד. מדובר במלון בוטיק עם 68 חדרים בלבד, כאשר כל חדר מעוצב בקפידה ואף פונה אל עבר הנוף עוצר הנשימה של העיר. אם אתם מחפשים מלון ברמה גבוהה, אין ספק כי מדובר במלון מושלם בעבור זוגות כמו גם משפחות.

שאמה לייקוויו אסוק

רשת מלונות היוקרה אמארי נחשבת לאחת מרשתות המלונאות המובילות בעולם, ולא בכדי. המלון של הרשת בשם שאמה הוא מלון המעוצב ברמה הגבוהה ביותר וכולל חדרי סטודיו קטנים ליחידים ועד חדרים משפחתיים עם שלושה חדרים. היתרון של המלון נובע מתוך היכולת להפחית את הוצאות האוכל, בעקבות מטבח מאובזר בתוך החדר לצד שירות אישי שניתן על ידי צוות המלון, החל מרגע ההגעה ועד לעזיבה.

סנטרה ווטרגייט פוויליון

המלון נפתח בשנת 2013 וממוקם באזור פריים לוקיישן – סמוך לקניונים ובמרחק הליכה קצר מהשווקים התוססים של בנגקוק. במלון 281 חדרים שיכולים גם להתאים למשפחות בעקבות חדרים משפחתיים הכוללים גם מיטות קומתיים, בריכה גדולה הממוקמת על הגג וכן מתחם ספא מפנק. הזמנה של חדר במלון תאפשר לכם להשקיע את כספכם בחוכמה, הן בשל היותו מלון המדורג ברמה של ארבעה כוכבים וכזה שמספק תמורה מלאה לכסף, בעקבות יחס אישי, מיקום מנצח וכן שירות מקצועי שהופך אותו למלון אידיאלי לתיירים בעיר בנגקוק.

לסיכום

באמצעות הסקירה אותה הצגנו לכם כאן, גם אתם תוכלו לסגור חופשה מפנקת בעיר בנגקוק במלון בדירוג של בין ארבעה לחמישה כוכבים. מאחר והביקוש למלונות הללו הוא גבוה במיוחד, רצוי להזמין את החדרים שלכם כבר עכשיו, ובכך לנצל את השהות בעיר לטובת יצירה של חופשה מפנקת ובלתי נשכחת. והכי חשוב – תהנו!

סגירת תפריט
נגישות