סובלים מכאבים: הגיע הזמן שתכירו את מרכז רפאל

מרכז רפאל

בשנים האחרונות יותר ויותר מטופלים מחליטים לפנות למרכזים רפואיים המתמחים בנושא של טיפול אלטרנטיבי, וזאת בעקבות הבנה כי אבחון מדויק של טיב הבעיה והכאבים הוא המפתח לטובת יצירה של מענה למגוון רחב של בעיות רפואיות – החל מכאבי ראש וגפיים ועד לדלקות וזיהומים. למעשה, כאבים משפיעים לא רק על איכות החיים ועל היכולת לתפקד בצורה נורמטיבית אלא גם יוצרים מעגל של קשיים נפשיים שמגיעים לידי ביטוי בהערכה נמוכה וכן חוסר יכולת להתמודד, בייחוד בעבור מבוגרים שסובלים מכאבים כרוניים. אם גם אתם סובלים מכאבים, זה הזמן להכיר את מרכז רפאל אשר נחשב לאחד המרכזים המובילים בישראל בתחום – ולא בכדי.

טיפול בכאב באמצעות תוכנית טיפול פרטנית ופורצת דרך

את מרכז רפאל הקים ד"ר רפאל פרטר שפיתח תוכנית אבחון וטיפול מהפכנית שבמסגרתה מקטינים את השימוש בתרופות או בטיפולים הדורשים ניתוח, ובמקום זאת מבצעים אבחון רב מערכתי שמאפשר לבנות תוכנית טיפול מותאמת. שיטת רפאל היא שיטה ראשונה מסוגה בישראל המתבצעת על ידי אבחון המתבצע בשלושה שלבים – בדיקת חוליות ועמוד השדרה, דופק ולשון וכן מערכת השרירים. לאחר הבדיקה נבנה בעבור כל מטופל תוכנית טיפולים וכן תתבצע הערכת מצב לאחר שהוגדר מראש מחזור טיפולים, כל זאת מתוך מטרה לטפל בשורש הבעיה ובהתאם לכך ליצור מערך תמיכה וסיוע. שיטה זו מתאימה לא רק למבוגרים שסובלים מכאבים אלא גם לילדים, בני נוער וכן קשישים שסובלים מכאבים באזורים שונים בגוף, וזקוקים לסיוע המבוסס על מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף.

אם עד לפני מספר שנים התפיסה כי גוף ונפש קשורים האחד בשני הייתה שנויה במחלוקת, כיום גם בקהילה הרפואית מבינים כי המנגנון הריפוי הטבעי של הגוף הוא בעל חשיבות עצומה מבחינת היכולת להחלים ולחזק את הגוף, גם כאשר מדובר בכאב כרוני. שורה של מחקרים שנערכו בתחום לצד סיפורי הצלחה הפכו את מרכז רפאל ואת השיטה למבוקשת מאוד בקרב הציבור הרחב, ולא בכדי.

שיפור ממשי ויכולת ליצור איזון בין גוף לנפש באמצעות שיטת רפאל

שיטת רפאל מבוססת על ההנחה כי מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף הוא בעל חשיבות עצומה בכל הקשור להתמודדות גם כאבים, דלקות וכן מחלות כרוניות. אחד מהכלים בהם משתמשים במרכז לטובת טיפול הוא נשימה מודעת שבמסגרתה ניתן להרגיע את מערכת העצבים וכן ליצור מערך המאפשר לתודעה שלנו להיות ברורה וממוקדת. הטיפול הזה מתבצע הן במסגרת של הקליניקה אבל גם במסגרת הביתית, כחלק מתמהיל טיפול פרטני המותאם בדיוק לטיב הבעיה. באתר הרשמי של המרכז ניתן לקרוא את סיפורי ההצלחה של מטופלים שעברו מגוון רחב של התמחויות, ועל כן מרכז זה מהווה ללא ספק כתובת לעשרות אלפי ישראלים שסובלים מכאבים וזקוקים לריפוי ומענה המותאם למצבם. אם גם אתם סובלים מכאבים, זה הזמן לפנות למרכז לטובת תיאום של פגישת ייעוץ ואבחון, כל זאת כחלק מהבנה כי באמצעות השיטה הזו כמו גם הצוות המטפלים המיומן ניתן בהחלט ליצור שיפור ממשי – עד לכדי החלמה.

לסיכום

כאבים משפיעים באופן דרמטי על איכות החיים עד לכדי מצב של השבתה מוחלטת. על מנת להוביל ליצירה של תהליך החלמה הן מבחינה פיזית אבל לא פחות מבחינה נפשית, ניתן ואף רצוי לקבוע כבר עכשיו פגישה במרכז רפאל הממוקם בתל אביב ומציע מגוון רחב של פתרונות הוליסטיים לטיפול בכאבים. זכרו, כאבים ודלקות הם לא גזרת גורל אלא ניתן בהחלט ליצור שיפור, כל זאת באמצעות שילוב של מענה הוליסטי וקונבנציונלי המתבצע תחת פיקוח ועם מעקב הדוק, כחלק משיטת רפאל.

 

המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

סגירת תפריט
נגישות