המתנה המושלמת: לוח שנה מעוצב בהזמנה אישית

שוברים את הראש לגבי המתנה המושלמת? רוצים להעניק מתנה מהלב אבל גם מקורית? ובכן, הגעתם בדיוק למקום הנכון. בשנים האחרונות ניתן להבחין כיצד ענף המתנות התפתח באופן משמעותי, לא מעט בזכות חברות מובילות אשר השכילו להבין כי התאמה אישית של מתנה היא חשובה מאוד לטובת יצירת רושם שנחרט למשך זמן רב. במקום לבצע רכישה של תכשיטים, בשמים או אפילו גיפט קארד, ניתן ואף רצוי לעבור לשלב הבא – לוח שנה מעוצב בהזמנה אישית. מדובר במתנה מקורית שאותה ניתן להעניק לכבוד חגיגות יום הולדת, פרישה מהעבודה או כל אירוע אחר תוך שימת דגש על יצירה של לוח שנה עם אלמנטים אישיים ומרגשים שיהפכו את המתנה הזו למתנה בלתי נשכחת ובמקביל גם מתנה פרקטית שבה ניתן להיעזר לאורך כל ימות השנה. אם אתם בדיוק מחפשים לבצע רכישה, זה הזמן להכיר את אתר עותקים.

הזמנה של לוח שנה מעוצב – דרך אתר עותקים

אתר עותקים חרט על דגלו את איכות השירות ובהתאם לכך מספק לכל לקוח יחס אישי שמגיע לידי ביטוי החל משלב התכנון והעיצוב ועד לאריזה מוקפדת אותה תקבלו במשלוח  מהיר עד הבית. לוח שנה מעוצב באתר עותקים הוא לוח מיוחד במינו אותו תקבלו במחיר שובר שוק, כל זאת בסיוע מקצועי מצד נציגי האתר הזמינים בעבורכם לכל אורך תהליך הרכישה ועד לקבלה. מדובר בתהליך פשוט וקל: כל שעליכם לעשות הוא לבחור את סוג לוח השנה אותו תרצו להדפיס – לוח שנה תלייה בגודל 3A או 4A, לוח שנה מגנטי, לוח שנה שולחני ולאחר לחיצה על הסוג הרצוי השלב הבא הוא העלאת קבצי התמונות דרך האינסטגרם, פייסבוק או דרופבוקס. לאחר שגררתם את התמונה אל הלוח, השלב הבא הוא  עריכת התמונות ע"פ טעמכם האישי בהתאם לחודשי השנה. בסיום התהליך תעברו לעמדת התשלום והשלמת פרטי המשלוח, ובכך ליצור תהליך הזמנה מהיר ויעיל בעבור מתנה מקורית ויוצאת דופן.  למעשה, מדובר בהזדמנות מעולה בעבורכם ליצור מתנה מקורית ושימושית במחיר נוח לכל כיס ועם אפשרות לקבלת משלוח מהיר עד הבית, כולל אריזת מתנה מהודרת.

המתנה המושלמת: לוח שנה מעוצב בהזמנה אישית

מדוע לבצע הזמנה דרך אתר עותקים?

תהליך הבקרה והאיכות של אתר עותקים מבטיח כי כספכם מושקע בחוכמה וכי המוצר המוגמר בדמות לוח שנה מעוצב ישרת באופן מושלם את הצרכים של מקבל המתנה. היתרונות של אתר עותקים ביחס למתחרים הוא מובהק. ראשית, כל תמונה שאתם מעלים נבדקת בקפידה מתוך מטרה להבטיח כי תהליך ההדפסה יתבצע בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נציגי האתר מבצעים בדיקות תקינות ללוח לאחר שהודפס וכן מוודאים כי בתהליך האריזה היומן שלכם יישמר בצורה מושלמת. בנוסף, ניתן לקבל הנחות במידה ואתם מתכננים לבצע רכישה דרך אתר האינטרנט של מספר לוחות שנה לעובדים או לבני המשפחה, ובהתאם לכך להשקיע את כספכם באופן שמשקף מקוריות ויצירתיות במתנה אחת. היכולת לבצע את ההזמנה דרך האינטרנט ובאופן מהיר מהווה יתרון נוסף לביצוע הזמנה דרך האתר, וכפי שאפשר לראות בתגובות מדובר באתר שהצליח לאגד סביבו קהל לקוחות נאמן בזכות שירות אישי, הדפסה מקצועית וכן שירות משלוחים מהיר בפריסה ארצית.

לסיכום

אם אתם בדיוק מחפשים מתנה בהתאמה אישית, אין ספק כי לוח שנה מעוצב אותו אתם מזמינים דרך אתר עותקים מהווה הזדמנות להעניק במתנה יומן שימושי בו ניתן להיעזר לכל אורך השנה כמו גם להיזכר ברגעים מאושרים בחיים, כתוצאה משיבוץ תמונות בעלות ערך סנטימנטלי עמוק בעבור מקבל/ת המתנה.

סגירת תפריט
נגישות