גברים שמחפשים זוגיות: אתם חייבים להכיר את texther!

יש הרבה פרמטרים להצלחה בחיים האלו, אבל אם תשאלו גברים בשנות העשרים והשלושים לחייהם בישראל כיום מהי הצלחה, כנראה שאחת התשובות שתקבלו תהיה מציאת זוגיות. ואכן, נראה כי על אף השפע וההיצע של בנות זוג פוטנציאליות ושלל הפלטפורמות השונות להיכרות במרחב הדיגיטלי (ואולי אפילו דווקא בגללן), גברים רבים בשלב הזה בחיים מתקשים למצוא זוגיות יציבה, לפנות לנשים בצורה כזאת שתאפשר פוטנציאל לזוגיות ולא רק ליחסי ידידות ורבים גם מתקשים להבחין בין בנות זוג פוטנציאליות מתאימות לכאלו שחבל להשקיע עליהן את הזמן והמאמץ (באופן הדדי אגב). לאחרונה, אתר ייחודי בהחלט מנסה ומצליח לעשות קצת סדר עבור גברים רבים שסובלים מאותם קשיים. הוא נקרא Texther ואם גם אתם גברים המתקשים ביצירת קשיים זוגיים, אתם בהחלט חייבים להכיר אותו ואת האפשרויות שהוא מציע.

אודות האתר

חשוב שתדעו כי אתר texther שהוקם על ידי בחור צעיר בשם אלעד, ישנן כל האפשרויות והאופציות עבור גברים המתקשים ביצירת זוגיות. אלעד בעצמו חווה קשיים כאלו בשלבים שונים בחייו, עד שנפל לו האסימון שיש דברים שהוא פשוט עושה בצורה לא טובה ולא נכונה באופן שיטתי. הוא ישב ללמוד את הנושא לעומק וחקר את חיי הזוגיות שלו לצד חייהם של עוד מאות גברים ישראלים, וגילה שיש דפוסים קבועים ושיטות פעולה המרחיקות גברים (אפילו מוצלחים ביותר) מהאפשרות של מציאת זוגיות. מתוך כך הוא הקים את האתר ודרכו הוא מסייע כיום לאלפי גברים בישראל מדי שנה בדרכים שונות. כך זה עובד.

גברים שמחפשים זוגיות: אתם חייבים להכיר את texther!

הכלים שמקבלים דרך האתר

לפני שנסביר בדיוק איך אפשר לרכוש את הידע ולקבל את הכלים החשובים, חשוב להבין בדיוק מהם אותם הכלים. נקודת ההנחה היא שרוב הגברים מנסים ליזום וליצור מערכות יחסים כיום דרך הפלטפורמות הדיגיטליות, וכך מרבית הכשלים נעשים דרכן. על כן האתר נותן את הכלים הבאים:

  • בנייה וחידוש של הפרופילים באפליקציות ההיכרויות המובילות טינדר ואוקיי קיופיד לפי כללים ברורים.
  • למידה של טכניקות התכתבות עם נשים באפליקציות שיובילו למפגשים ומערכות יחסים ללא סינונים שיחות מיותרות שיובילו למבוי סתום.

כמו כן, ניתנים כלים שונים שעוזרים בשלבי ההמשך:

  • טכניקות של שיחות טלפון שעוזרות לעניין ולעודד נשים לעבור לפגישה פיזית.
  • טיפים וטכניקות להצלחה בדייט ראשון על מנת שיהיה רצון מהצד השני למפגשים נוספים.
  • טכניקות לפלירטוט ומגע מזמין שיבהיר כי מדובר על רצון לקשר רומנטי.
  • טיפים איך לעצב את מערכת היחסים לפי הרצון שלנו, בין אם מעוניינים בקשר לטווח ארוך או במערכת יחסים קצרה.

איך מקבלים את הכלים הללו?

ובכן, האתר מציע כמה דרכים ללמוד את השיטות והטכניקות השונות שפרטנו זה עתה.

הדרך הראשונה היא קורסים מקצועיים של אלעד עם יחס אישי ברמה הכי גבוהה וליווי של כל אחד מהגברים. הדרך מתחילה בשיחת ייעוץ ואבחון חינמית לחלוטין ומכאן אפשר לבחור באחת מתוך כמה אפשרויות לקורסים המאפשרים לתרגל את הטכניקות הלכה למעשה עד להשגת המטרה הרצויה.

כמו כן, כל אחד יכול לגשת באופן חופשי לאתר ולראות את הדברים בלייב דרך הסרטונים בבלוג. מדריכים כמו מה עושים בדייט הראשון או איך להתחיל עם בחורות בים (סיטואציה בהחלט נפוצה כאן בישראל בחודשי הקיץ החמים), יאפשרו לכם לקבל את הידע הראשוני גם אם בתחילה אתם לא בטוחים שאתם מעוניינים בקורסים ובהדרכה הצמודה של אלעד.

לסיכום – אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים ליצור את מערכות היחסים שהייתם רוצים בחיים, אנו בהחלט ממליצים להיכנס לאתר ולהכיר אותו יותר לעומק.

סגירת תפריט
נגישות