הכירו את רשת "מעדני גורמה": קצבייה משפחתית שהפכה לסיפור הצלחה

אין ספק שבשר איכותי וטעים זה דבר שהוא חביב במיוחד לחך של הישראלים ועל כן רבים מאיתנו מחפשים בכל זמן את המקום המושלם לרכוש ממנו בשר טעים באיכות גבוהה. למרבה הצער, יש לא מעט משווקים המתהדרים בבשר איכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש, אך בפועל מציעים מוצרים ישנים, מעובדים ולא ממש איכותיים בלשון המעטה. ריבוי הקצביות והסוחרים הופך לפעמים את המשימה של מציאת קצבייה איכותית למורכבת, ולכן אנחנו רוצים להכיר לכם את המקום המושלם לקנות בו בשר מהיום, כזה שמציע בשר באיכות הגבוהה ביותר, שתוכלו לרכוש גם מכמה סניפים נבחרים במרכז הארץ, אבל גם מרשתות המזון המובילות. הכירו את רשת "מעדני גורמה".

ניסיון של 50 שנה בתחום

אם אתם רוצים להכיר יותר לעומק את הרשת הנפלאה הזו, תוכלו למצוא באתר הבא את כל המידע שאתם מחפשים. בינתיים, נספר בקצרה כי רשת "מעדני גורמה" הוקמה בשנת 1972 על ידי אהרון עזר ונקראה בתחילת דרכה אטליז אהרון עזר ובניו. החנות הראשונה הייתה ממוקמת ברחוב נגבה שברמת גן. מאז ומתמיד, הדגש בקצבייה היה על איכות ברמה הגבוהה ביותר, עם הקפדה של ייבוא בשרים מובחרים בלבד כמו אנגוס, ואגיו, פיקניה, נתחי קצבים ועוד.

מעבר לכך, ברשת "מעדני גורמה" ישנה הקפדה גבוהה מאד על שיטות העבודה והעיבוד של הבשר, החל מהחיתוך, דרך הטחינה ועד להקפאה ושימור של בשר. כאשר רואים עד כמה האיכות וההקפדה על הפרטים הקטנים היא דרך חיים ברשת הזו, מבינים שמדובר בלי ספק במקום המושלם לרכוש בו בשר על בסיס קבוע.

הכירו את רשת "מעדני גורמה": קצבייה משפחתית שהפכה לסיפור הצלחה

פריסה רחבה בכל רחבי הארץ

אחד האתגרים עבור מי שמחפש בשר איכותי על בסיס קבוע, הוא למצוא מקום קרוב שיאפשר רכישה בכל פעם שמתחשק ליהנות מבשר איכותי. כל חובב בשר מושבע יודע שעל מנת להנות מהנתחים הטובים ביותר, צריך להשקיע ולהגיע לקצביות בוטיק, כאלו שלפעמים נמצאות במרחק גדול יחסית.

את המוצרים של "מעדני גורמה" לעומת זאת, ניתן לרכוש כמעט בכל נקודה בארץ. מעבר לסניפי הרשת שניתן למצוא באזור פתח תקווה ומרכז הארץ, תוכלו לרכוש את המטעמים גם במרבית הסניפים של רשתות השיווק המובילות כמו מחסני השוק, יוחחנוף, מרכולית, סופר סופר, אדום ירוק ועוד. אגב, אם אתם לא בטוחים בדיוק איפה ניתן לרכוש את הבשר של מעדני גורמה, תוכלו להיכנס לאתר שלהם ולמצוא שם בקלות את רשימת הסניפים המלאה לפי מקום מגוריכם.

דרגות כשרות שונות

אם כשרות זה משהו שאתם מקפידים עליו כמו רבים אחרים במדינת ישראל, תשמחו לדעת כי "מעדני גורמה" משווקים סוגי בשר במגוון רחב של דרגות כשרות. כך למשל, בשר בקר בחלק מהקצביות הוא חלק על פי חומרות מר"ן הבית יוסף ובחלק מדובר בבשר בכשרות רגילה. חלקי העוף וההודו הם כשרים למהדרין בהכשר של הרבנות ואפילו ניתן לרכוש דגים קפואים בכשרות הבד"צ.

קודם כל הלקוח

בסופו של דבר, צריך להבין שרשת "מעדני גורמה" פועלת קודם כל מתוך האהבה ללקוחות והרצון שכל מי שקונה את המוצרים שלהם יהיה מרוצה עד הסוף. לכן, מי שמחפש בשר איכותי באמת, יכול להיות בטוח במאה אחוז שזה מה שהוא יקבל עם מעדני הגורמה.

אם גם אתם מחפשים מקום קבוע לרכוש ממנו בשר איכותי על בסיס קבוע, אנו בהחלט ממליצים לחפש את המשווק הקרוב אליכם ולהנות מהאיכות, הטריות והמקצועיות של רשת "מעדני גורמה". בתאבון!

סגירת תפריט
נגישות