שעון נוכחות לעובדים: ההבדל בין נוכחות לפעילות

שעון נוכחות דיגיטלי מהווה חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של העסק. במדריך זה נסביר מהו ההבדל בין נוכחות בעסק לבין פעילות, וזאת בכדי שתוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה נכונה – ופרודוקטיבית.

מהו שעות נוכחות דיגיטלי ומדוע הוא נחשב לאחד האמצעים הדיגיטליים החשובים ביותר בעבור בעלי עסקים?

אם בעבר כמעסיקים נדרשתם לבצע רישום ידני של העובדים אם בכלל, כיום ניתן לבצע רישום מדוקדק של מצבת העובדים – בהתאם לנוכחות הפיזית שלהם במשרד. למעשה, מדובר בדרך מצוינת לפקח על מצבת העובדים וכן לבחון את הביצועים, וזאת בכדי לייעל את שעות העבודה וכן לספק לעובדים מעטפת טכנולוגית אשר חוסכת לשני הצדדים לא מעט בעיות אשר מתרחשות כאשר עובד טען שנכח, אולם בפועל לא היה במשרד. למעשה, כיום באמצעות חברה מקצועית ניתן לקבל שירות של החתמת שעות בשעון נוכחות אונליין, מתוך מטרה לוודא כי העובד אשר החתים כניסה או יציאה אכן רשום במערכת, וכן נרשם כעובד פעיל. לצערנו, לא מעט מעסיקים נאלצים לגלות בדיעבד כי העובדים החתימו שעון נוכחות אולם לא ביצעו את העבודה בפועל, ולכן שעון נוכחות דיגיטלי מהווה דרך נוחה וקלה לצורך קבלת שליטה.

שעון נוכחות לעובדים - ההבדל בין נוכחות לפעילות

האם שעון נוכחות דיגיטלי מתאים לכל בית עסק?

התשובה שלנו היא בהחלט כן. למעשה, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות יותר ויותר מעסיקים מחליטים להטמיע מערכות דיגיטליות חדשניות אשר מייעלות את תהליך העבודה, ומאפשרות שליטה ובקרה. שליטה ובקרה הם חלק בלתי נפרד מתפעול של בית עסק, ולכן גם עסקים קטנים ובוודאי עסקים גדולים אשר מעסיקים מאות עובדים נדרשים להתקדם לעבר עידן חדש וטכנולוגי. באמצעות שעון נוכחות דיגיטלי כל מעסיק (וגם אתה) יכול לבחון בכל שלב את מצבת העובדים, ואף לוודא כי אכן העובד עבד בשעות אותו הגדיר. כתוצאה מהטמעה של המערכת ניתן לראות כיצד יחסי עובד-מעביד הפכו לשקופים יותר. תהליך התייעלות בארגון מתחיל קודם כל בבחינת הפרודוקטיביות של העובד, בשל ממשק נוח אשר מאפשר לקבל צמצום משמעותי בהוצאות השכר, כולל אפשרות לחישוב שעות נוספות וחגים. כמעסיק, תקבל ישירות למייל או לאפליקציה דו"ח מקיף עמו תוכל לעבוד בשקיפות מלאה אל מול העובד, ובכך למצות באופן מוצלח את הפלטפורמה הדיגיטלית לצורך שיפור הפעילות העסקית.

ניהול נכון של עסק באמצעות פיקוח ובקרה

לסיכום, ההבדל בין נוכחות לפעילות הוא משמעותי מאוד מבחינת ההצלחה של בית העסק. על מנת שתוכלו להיות רגועים בניהול השוטף של העסק שלכם, מומלץ להיעזר בשירות של שעון נוכחות דיגיטלי אשר מציג לכם כמעסיקים את שעות הפעילות המדויקות של כל עובד, בהתאם לימים אשר בהם העובד פעיל. עסקים אשר כבר עתה נעזרים בשירות מדווחים על פיקוח ובקרה אשר תורמים לפרודוקטיביות וחיסכון בעלויות השכר.

 

סגירת תפריט
נגישות