עובדים עם בדים? עם המכונה של Cadena אפשר להדפיס על כל בד!

אחד הטרנדים הבולטים בעולם האופנה הוא הדפסה על בדים, מתוך מטרה ליצור פיס מעניין ומקורי. אולם, אם עד לפני מספר שנים היכולת לבצע את ההדפסה הייתה מורכבת ויקרה למדי, כיום בזכות המכונה של חברת Cadena ניתנת הזדמנות למעצבי אופנה כמו גם מעצבי טקסטיל, אדריכלים וכן מעצבים לבצע הדפסה על בדים באמצעות מכונה דיגיטלית וראשונה מסוגה. השירות של הדפסה על בדים מיועד ללקוחות עסקיים אבל גם פרטיים שרוצים לקבל חופש אומנותי לטובת יצירה של בדים ייחודים העמידים לתנאי חוץ כמו גם כאלו שאפשר לכבס ולגהץ, מבלי חשש.

שירות אישי לכל אורך הדרך

חברת Cadena חרטה על דגלה את איכות השירות ובהתאם לכך מספקת שירות איכותי ומותאם לכל לקוח. כחברה שהצליחה לבסס את שמה בענף הדפוס ניתן בהחלט לומר כי המענה אותו אתם מקבלים בדמות מדפסת דיגיטלית לצד יתרונות מובהקים נוספים: יכולת להדפיס על בדים בכמות לה אתם זקוקים, תהליך בקרה ואיכות המתבצע לכל אורך תהליך ההדפסה, יחס אישי מצד נציגי החברה וכן יכולת לבחור מבין הבדים הקיימים בחברה לצד אפשרות להביא את הבדים שלכם לטובת הליך ההדפסה. המכונה בה החברה משתמשת לטובת ביצוע התהליך היא מכונה זוכת פרסים אשר זכתה בשנת 2019 בפרס היוקרתי של העיצוב המהפכני, בזכות יכולת הדפסה באמצעות דיו המאושר ע"י התקן העולמי וכן היותה מכונה ידידותית לסביבה שאינה מזהמת בזמן תהליך הייצור. זה לא סוד שעולם הדפוס עובר מהפכה משמעותית אותה גם אתם יכולים לנצל, לטובת עבודה עם בדים שבמסגרתה הדפיסו על כל סוגי הבדים שלכם או הבדים של החברה, ובהתאם לכך לקבל תוצר יפהפייה שישמש אתכם לצרכים הנדרשים לשמן ביצעתם את ההזמנה. השירות אותו אתם מקבלים דרך נציגי החברה לצד מחירים נגישים מהווה הזדמנות לקבלת חופש יצירתי וכן יכולת לבצע את ההזמנה מבלי לצאת מהבית, כל זאת דרך תהליך הזמנה המתבצע דרך האתר.

עובדים עם בדים? עם המכונה של Cadena אפשר להדפיס על כל בד!

חיסכון בזמן ובכסף בעבור הדפסה על כל סוגי הבדים

השירות אותו מציעה חברת Cadena כולל אפשרות הגעה לשואו רום המקצועי בתל אביב או אפשרות לבצע את ההזמנה של הדפסה דרך האתר. מדובר בתהליך קל ופשוט אולם בכדי שתוכלו לבצע את הצעדים בצורה הטובה ביותר, רצוי לעקוב היטב אחר ההוראות ובמידת הצורך להתייעץ עם נציגי האתר לטובת קבלת סיוע. את ההדפסה ניתן לבצע על כל סוגי הבדים – פשתן, משי, פוליאטסטר, דמוי עור וכן בדים מיוחדים נוספים אותם אתם יכולים להביא בעצמכם לטובת ביצוע ההדפסה. ניתן להשתמש גם בבדים סינטטיים וגם בבדים טבעיים, כל זאת ע"פ הדרישה שלכם. באתר הרשמי של החברה תוכלו לקבל למידע נוסף בנוגע להליך ההדפסה כמו גם לטובת התרשמות מהביקורות המצוינות אותן קיבלה החברה בזכות המכונה המתקדמת וכן העבודה הקפדנית המתבצעת בתהליך של בקרת איכות, מתוך מטרה להבטיח כי הבד המודפס יהיה באיכות הגבוהה והטובה ביותר בעבור הלקוח.

לסיכום, הדפסה על בדים באמצעות המכונה החדישה של Cadena מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם ליצור מערך הדפסה יעיל אבל גם חסכוני מבחינת הכסף. כחברה שהצליחה לבסס את שמה וליצור מערך שירות לקוחות תומך, ניתן בהחלט לומר כי מדובר בהשקעה כספית בטוחה – כפי שניתן להתרשם גם מהתגובות של הלקוחות הפרטיים והעסקיים שדיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה כתוצאה מהמוצר המוגמר אבל גם מהשירות האישי והמקצועי אותו מקבל כל לקוח.

סגירת תפריט
נגישות