כשזה מגיע לתרומות, ישראל מובילה: עמותת Jgive היא המקום לגיוס תרומות לעמותות

השסעים בחברה הישראלית והשד העדתי שהתעורר לו בשנים האחרונות, הפערים הכלכליים בין המרכז לפריפריה, או הקושי של ישראלים רבים למצוא תעסוקה הולמת בארץ – תגידו מה שתגידו על החברה הישראלית (ולפעמים אתם אפילו צודקים), בסופו של דבר כשזה מגיע לרגע האמת, האנשים כאן מגלים סולידריות גדולה ודאגה ראויה להערכה לאחר ובעיקר לחלש. לראיה, כאשר מדובר על גיוס תרומות וסיוע כלכלי בתחומים שונים, נראה כי ישראל היא אחת המדינות המובילות, מה שבא לידי ביטוי קודם כל באזרחים שחיים כאן שלא מהססים לפתוח את הלב ואת הכיס על מנת לסייע לאוכלוסיות מוחלשות, ושנית במספר העמותות והגופים ללא מטרות רווח שעושים לילות כימים על מנת לסייע בצורה רחבה לכמה שיותר אנשים וקבוצות הזקוקות לתמיכה כלכלית והרבה פעמים גם לתמיכה מסוגים אחרים. אחת העמותות הבולטות בתחום היא עמותת Jgive ואם אתם מחפשים דרך לגייס תרומות למטרה חשובה, אתם בהחלט צריכים להכיר אותה.

הרוח הישראלית

זה לא סוד שכמו במקומות אחרים רבים בעולם (ובהיבטים מסוימים אפילו יותר), ישראל היא מדינה שיש בה לא מעט פערים והצמצום שלהם זו מלאכה מורכבת שבטח שלא יכולה לקרות ביום אחד ואפילו לא בכמה חודשים או שנים. באותה נשימה, נראה כי הישראלי הממוצע בהחלט רוצה לתרום ולסייע למי שזקוק לזה וכך במקרים רבים, גם האנשים הפשוטים כביכול, אלו שלא מאוגדים תחת עמותות או מקושרים לאנשים וגופים חזקים, רוצים לעזור ולגייס כספים למטרות חשובות. Jgive היא עמותה ללא מטרת רווח שפועלת למען המטרה הזו ולמעשה מאפשרת דרך טכנולוגיות חכמות שפיתחה לאנשים פרטיים, עמותות ופילנתרופים להגיע למקומות שחשובים להם וכן מאפשרת לתורמים הבודדים להיחשף לפרויקטים חשובים בהם הם יכולים לעזור ולהשפיע.

כשזה מגיע לתרומות, ישראל מובילה: עמותת Jgive היא המקום לגיוס תרומות לעמותות

פרויקטים מובילים

על מנת להבין בדיוק את התרומה החברתית העצומה של העמותה הזו, שווה להכיר כמה מהפרויקטים המובילים שלה כיום:

מבצע ההתרמה השנתי לאקי"ם

עמותה לילדים ונוער עם מוגבלות שכלית שבשנים האחרונות בוחרת ב-Jgive למבצע ההתרמה שלה. נכון לכתיבת שירות אלו הגיוס בעיצומו ועד כה גויסו מעל לחצי מיליון שקלים על ידי מעלה ל-1800 תורמים שונים.

פרויקט "מצמצמים רווחים"

מקובל לחשוב על השירות הצבאי כמקום המאפשר צמצום פערים חברתיים, אבל מתברר שהמציאות ממש רחוקה משם, וכי נערים בסיכון וחיילים משוחררים שמגיעים מאוכלוסיות מוחלשות חוזרים לאותה הנקודה אחרי השירות, והפרויקט המרגש הזה מנסה לשנות את תמונת המצב הזו. כ-850 מתנדבים מלווים את החיילים המשוחררים הללו ומסייעים להם לעלות על דרך המלך בחיים האזרחיים. גם כאן מדובר על פרויקט גיוס שנמצא בעיצומו ממש עכשיו וגייס מעל 200,000 שקלים בעזרת כ-600 תורמים.

"לא עומדות מנגד"

פרויקט מרגש לסיוע לנשים שנמצאות במעגל הזנות או כאלו שיצאו ממנו ושואפות לבנות לעצמן שגרת חיים רגילה ונכונה.

היתרון הטכנולוגי

הרעיון של העמותה הוא סיוע לעמותות וארגונים אחרים ללא מטרות רווח בתהליכי גיוס הכספים שלהם. עמותת Jgive עצמה היא עמותה ללא מטרות רווח, כך שאין שום עמלה במהלך התרומה והיא עצמה פועלת בזכות תרומות וסיוע של פילנתרופים וקרנות בארץ ובעולם. העמותה פיתחה כלים טכנולוגים חכמים ומתקדמים לגיוס תרומות והיא מפעילה מערך שיווק יעיל במיוחד, מה שמאפשר להרבה מאד עמותות רשומות שפועלות דרכה להגיע ליעד שלהן ובעצם כך לסייע לאוכלוסיות מוחלשות ולהפוך את העולם שלנו לקצת יותר טוב בכל יום מחדש.

אם נתינה היא בנפשכם, אנחנו בהחלט ממליצים להכיר אותם בהקדם.

סגירת תפריט
נגישות