אל תוותרו על זכויותיכם: 74% מהישראלים חווים רשלנות רפואית ובוחרים לוותר

עשרות אלפי ישראלים מוותרים על הגשת תביעה בתחום של רשלנות רפואית, וזאת בשל הביורוקרטיה והעומס אשר מוטל על בתי המשפט בתחום. אולם, באמצעות ליווי מצד עורך דין תוכלו לממש את זכותכם ולקבל פיצוי אשר יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

רשלנות רפואית: כך תוכלו לממש את זכותכם להגשת תביעה וקבלת פיצוי

בשנים האחרונות המודעות הציבורית בנוגע לרשלנות רפואית עלתה, וזאת בשל הבנה של לא מעט ישראלים כי בעקבות הליך רפואי אותו עברו נגרם להם נזק, אשר מקורו ברשלנות מצד הרופא או הצוות המטפל. לצערנו, ע"פ הנתונים כ 74% מהישראלים מוותרים על הגשת תביעה, וזאת בשל הביורוקרטיה הכרוכה בהגשת התביעה כמו גם ההתמודדות אל מול גופים בעלי כוח כמו רופאים, בתי חולים וקופות החולים. מדובר בטעות, וזאת בשל העובדה כי ללא קבלת פיצוי אתם עלולים להחמיר את מצבכם הגופני או הנפשי, כמו גם לשלם מכיסכם לא מעט כסף בעבור טיפול ושיקום. חשוב שלא לוותר, וכל עוד יש לכם עילה מבוססת – חשוב להיעזר בעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית לצורך ליווי משפטי אשר יכול בהחלט להבטיח כי תוכלו לממש את זכותכם ולקבל פיצוי בגין הנזק אשר נגרם לכם.

אל תוותרו על זכויותיכם 74% מהישראלים חווים רשלנות רפואית ובוחרים לוותר

מדוע ליווי מצד עורך דין אשר מתמחה בתחום רשלנות רפואית יכול לסייע בעבור תביעת רשלנות רפואית?

הסיבה הנפוצה ביותר לוויתור על תביעת רשלנות רפואית נוגעת ליחסי הכוחות הבלתי הוגנים בין התובעים לבין הרופאים ומוסדות הרפואה. למעשה, תביעה עצמאית של רשלנות רפואית היא תביעה אשר נידונה לכישלון, וזאת בשל העובדה כי יש להוכיח בפני בית המשפט כי הרופא בתפקודו חרג מהסטנדרט הסביר אשר מצופה מרופא, ובשל כך נגרם נזק למטופל. בכדי להוכיח את הטענה הזו, נדרש לפנות לרופאים מומחים. לאור העובדה כי לעתים נוצר "קשר של שתיקה" בין רופאים, נדרשת מיומנות וכן היכרות עם רופאים מומחים אשר יכולים להעניק חוות דעת אותה יגישו לבית המשפט, ולעתים יידרשו גם להסביר במסגרת עדות. כאן בדיוק נכנס לתפקיד עורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת בשל הידע הרב שלו מאפשר לו לפנות למומחים כמו גם לגבש כתב תביעה מבוסס אשר במסגרתו תוכלו להגיש תביעה, ובהתאם לכך לקבל פיצוי בהתאם לגובה הנזק אשר נגרם לכם.

כיצד לבחור עורך דין לתחום של רשלנות רפואית?

לסיכום, לבחירה של עורך דין בתחום הרשלנות הרפואית משמעות אדירה מבחינת סיכוי ההצלחה. משום כך, חשוב לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי אשר לו ניסיון עשיר בתחום, כמו גם יחסי אנוש מצוינים. שימו לב כי משרדו של עורך הדין מייצג אך ורק תובעים בתחום, וזאת בכדי למנוע ניגוד אינטרסים. בכך, תוכלו לממש את זכותכם ולקבל פיצוי אשר מגיע לכם כחוק.

סגירת תפריט
נגישות