איך מאחדים משכנתאות – ולמה כדאי לעשות את זה, ובליווי מומחים כמו חכם משכנתאות?

ההחזרים החודשיים של המשכנתא מכניסים אתכם לסחרור? ובכן, אם נקלעתם לסיטואציה שבמסגרתה אתם מרגישים כי אתם טובעים בהחזר המשכנתא ולא מצליחים לעמוד בהוצאות, יכול מאוד להיות כי הפתרון בעבורכם הוא איחוד משכנתא אשר מהווה דרך ליצירה של מערך אשר במסגרתו תוכלו להימנע ממצב שבו ההחזרים החודשיים בעבור הלוואות כמו גם משכנתא יוביל להוצאות כלכליות שישפיעו על היכולת שלכם לעמוד בהחזרים ואף להימנע ממצב של מצב כלכלי שיוצר לופ שממנו תתקשו לצאת. אם גם אתם חשים את המחנק הכלכלי, זה הזמן להכיר את התחום של איחוד משכנתאות וכיצד תוכלו לעשות את זה בליווי של מומחים, כל זאת מתוך מטרה להוביל לסגירת ההלוואות  ובהתאם לכך יצירה של תוכנית פיננסית המותאמת ליכולת שלכם.

איחוד משכנתאות – למי זה מתאים?

איחוד משכנתאות הוא למעשה אפשרות הניתנת בעבור בעלי חוב שלהם יש נכס הרשום על שמם, כאשר היתרון של התהליך הזה הוא ביכולת שלכם להוביל לריכוז של כלל ההתחייבות תחת מקום אחד ועם שימת דגש על החזר חודשי יחיד שעשוי להוביל להפחתה של אלפי שקלים בהחזר החודשי. מדובר בפתרון מוכר שנועד לייצר לכם שליטה מלאה על ההחזרים החודשיים, בהתאם ליכולת הפיננסית שלכם ותוך שימת דגש על הצגה של הנכס הרשום על שמכם כעירבון לאיחוד ההלוואה. באמצעות ליווי מקצועי המתבצע על ידי חברה כמו חכם משכנתאות תוכלו לקבל את המענה המקצועי הטוב ביותר, כחלק מהבנה כי מדובר בתהליך הדורש מקצועיות ומיומנות כמו גם הבנה מעמיקה ברזי התחום, כחלק מהבנה כי מדובר בהחלטה בעלת משקל גם מבחינה פיננסית אבל גם מבחינה נפשית, בעקבות חוסר יכולת לעמוד בהחזרים.

איחוד של הלוואה מתאים רק בעבור בעלי נכסים רשומים בטאבו, כאשר את התהליך נדרש לבצע באמצעות חברה המתמחה בתחום, כחלק מהבנה כי מדובר בהליך שנועד לאפשר לכם לקבל מרווח נשימה בכל הקשור ליכולת לבצע החזרים של הלוואות, וזאת על בסיס ערבון של הנכס הנמצא בבעלותכם.

 

 

מדוע ליווי מקצועי הוא הכרחי?

על מנת לבצע איחוד משכנתאות צריך לפעול מול גורמים שונים במערכת הפיננסית,  ועל כן נדרש ניסיון בתחום כחלק מהגעה להסדר המקובל על שני הצדדים ובעל חשיבות מבחינת היכולת לעמוד בגובה ההחזר לאורך זמן התקופה שנקבעה מראש. חכם משכנתאות אותה הקים עידו עוז, מומחה בעל שם בתחום ובעל הסמכה שנרכשה לאורך שנים רבות מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לקבל ליווי מקצועי שתאפשר להקטין את ההחזר החודשי באופן ניכר. כחברה בעלת ניסיון של שנים ארוכות בתחום, ניתן לומר כי פנייה לגורמי מקצוע כמו חברת חכם משכנתאות תאפשר לכם לקבל ליווי מקצועי החל משלב אבחון הצרכים הראשוני ובדיקת מצבכם הפיננסי ולאחר מכן ביצוע של איחוד של הלוואות כמו גם משכנתא, לטובת יצירה של החזר שבו תוכלו לעמוד לאורך זמן ובהתאם לכך להוביל לירידה משמעותית בלחצים אותם אתם חווים בעקבות התאמה אישית של המוצר לצרכים הנדרשים שלכם.

ההחזרים חונקים אתכם? יש מה לעשות

זה לא סוד שיוקר המחייה הפך לאחד מהנושאים המדוברים ביותר בחברה הישראלית. אם בעבר הפתרון היה להגיע להסדר משפטי, כיום ניתן למנוע את הסיטואציה הזו על ידי קידום של איחוד משכנתאות הלוקח בחשבון את כלל ההלוואות שלכם לצד החזר המשכנתא, כחלק מיצירה של החזר חודשי בריבית נמוכה ועם דגש על מענה פיננסי שיאפשר לכם לצאת לדרך חדשה, ולנצל את הנכס הקיים בשביל להוביל לעצמאות פיננסית.

לסיכום

באמצעות חכם משכנתאות תוכלו להוביל ליצירה של נתיב פיננסי המותאם לצרכים שלכם, כחלק מהבנה כי אי עמידה בהחזרים עשוי להוביל לריבית פיגורים וכן נקיטת הליכים משפטיים. אם ההחזר חונק אתכם מבחינה כלכלית אבל גם מבחינה נפשית, עכשיו זה הזמן לפנות לאנשי המקצוע של חכם משכנתאות לטובת ליווי מקצועי המתבצע לכל אורך הדרך.

סגירת תפריט
נגישות